KONKURSY

Aktualne

KOLOROWY PARASOL NA JESIENNE DNI

Cele konkursu:
– kształtowanie rozwoju poznawczego dzieci,
– twórcze i aktywne spędzanie wolnego czasu,
– rozwijanie umiejętności plastycznych i manualnych,
– rozbudzanie wyobraźni i poczucia estetyki u dzieci;
ZASADY I WARUNKI UCZESTNICTWA:
1.Konkurs plastyczny przeznaczony jest dla uczniów klas I-III.
2.Przedmiotem konkursu jest praca plastyczna przedstawiająca parasol wykonany dowolną techniką (farby, pastele, wydzieranka) lub z wykorzystaniem różnego rodzaju materiałów (materiał przyrodniczy, włóczka, ścinki materiałów, materiały plastyczne).
3.Praca w formacie A4 na kartce z bloku technicznego.
4.Każdy uczestnik konkursu może przygotować jedną pracę plastyczną.
5.Praca konkursowa powinna zawierać na odwrocie: imię, nazwisko i klasę autora pracy.
6.Prace oceni komisja konkursowa powołana przez organizatora.
7.Kryteria oceny prac:
– zgodność pracy z tematem;
– pomysłowość i inwencja twórcza;
– oryginalność;
– estetyka pracy;
– ogólne wrażenie artystyczne.
8.Prace konkursowe należy składać do dnia 22 listopada do sali świetlicowej 0.04 do pani Małgorzaty Pierzchanowskiej lub Agnieszki Stalmach.
9.Organizatorzy przewidują nagrody oraz dyplomy za I, II i III miejsce.
10.Informacje o rozstrzygnięciu konkursu zostaną opublikowane poprzez dziennik elektroniczny Librus do 27 listopada 2024.
11.Oddając pracę konkursową należy dołączyć wypełnione przez rodzica/opiekuna ucznia oświadczenie o zapoznaniu się ze sposobem przetwarzania danych osobowych na cele konkursu i wyrażenie zgody na udział w konkursie.

 

Organizatorzy:

Agnieszka Stalmach, Małgorzata Pierzchanowska

 

 Oświadczenie uczestnika konkursu [pdf 414 Kb]

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie plastyczno-technicznym „Ekologiczny jeż” z okazji Dnia jeża (10 listopada)

 

CELE KONKURSU:

-rozpowszechnianie wiedzy, która pozwala na lepsze poznanie jeży,

-usprawnianie motoryki małej,

– doskonalenie umiejętności manualnych,

– rozwijanie wrażliwości estetycznej u uczniów,

– rozwijanie zainteresowań ekologicznych u uczniów,

– rozbudzanie wyobraźni i kreatywności u uczniów.

ZASADY I WARUNKI UCZESTNICTWA:

  1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas I-III oraz uczniów klas IV-VIII.
  2. Przedmiotem konkursu jest wykonanie ekologicznego jeża w formie przestrzennej z materiałów recyklingowych (papier, metal, plastik itp.) lub z materiałów biodegradowalnych.
  3. Praca powinna być opatrzona metryczką z następującymi danymi:

– imię, nazwisko autora, klasa, nazwa konkursu.

  1. Prace konkursowe zostaną ocenione na podstawie następujących kryteriów:

– wykorzystanie materiałów recyklingowych, biodegradowalnych,

– pomysłowość,

– zgodność pracy z tematem konkursu,

– estetyka wykonania,

  1. Prace należy składać do sali: 1.05 (Pani Ewy Matusiak) i Pani Zuzanny Napiórkowskiej: klasy I-III oraz Pani Katarzyny Florczak-Komosy: klasy IV-VIII (pokój nauczycielski).

6.Termin składania prac konkursowych: do 18 listopada 2024 roku,

  1. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi: 22 listopada 2024 roku,
  2. Organizatorzy przewidują nagrody oraz dyplomy za I, II i III miejsce,
  3. Nagrodzone prace konkursowe zostaną zaprezentowane na stronie internetowej szkoły,
  4. Dane uczestników konkursu będą przetwarzane przez organizatorów wyłącznie do celów związanych z organizacją i przeprowadzeniem konkursu. Każdy uczestnik konkursu wraz z pracą przynosi oświadczenie.
  5. Dostarczone prace podlegają zwrotowi (autor proszony jest o odebranie pracy od organizatorek w ciągu 14 dni od ogłoszenia wyników konkursu),
  6. Złożenie prac na konkurs jest równoznaczne z uznaniem warunków niniejszego Regulaminu.

Organizatorzy: Ewa Matusiak, Katarzyna Florczak-Komosa, Zuzanna Napiórkowska.

 

Oświadczenie uczestnika konkursu [pdf 415 Kb]

Dzielnicowy konkurs plastyczny „Mój Herb” pod patronatem Burmistrz Dzielnicy Białołęka  m.st. Warszawy Pani Anny Majchrzak

Cele:

  • rozbudzenie wyobraźni, prezentacja zdolności i wrażliwości artystycznej,
  • zachęcanie do podjęcia wysiłku twórczego,
  • promowanie i rozwijanie uzdolnień artystycznych,
  • rozwijanie kreatywności uczniów,
  • wzmocnienie samooceny,
  • zwiększenie świadomości własnej wartości,
  • dostrzeganie własnych osiągnięć,
  • rozwijanie zainteresowań.

Zadanie:

 Narysowanie lub namalowanie herbu, który wypełniać będą rysunki przedstawiające talenty, umiejętności ucznia lub osiągnięcie, które sprawiło mu dumę i zadowolenie.

Regulamin konkursu:

I Informacje podstawowe

  1. Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 344 im. Powstania Warszawskiego w Warszawie ul. Erazma z Zakroczymia 15.
  2. Do udziału w konkursie zapraszamy dzieci i młodzież (klasy 1-8) uczącą się w szkołach podstawowych
    z dzielnicy Białołęka.
  3. Do konkursu dziecko może zgłosić jedną pracę.
  4. Konkurs nie dotyczy prac zbiorowych.
  5. Termin składania prac- 19 listopada 2024
  6. Prace będą oceniane w dwóch kategoriach wiekowych: klasy młodsze (6-9 lat) oraz klasy starsze (10 lat i więcej).
  7. Szkolni koordynatorzy konkursu: Katarzyna Łukaszewska, Bożena Janczak

II Zadanie konkursowe

  1. Przedmiotem konkursu jest narysowanie lub namalowanie herbu, który wypełniać będą rysunki przedstawiające talenty, umiejętności ucznia lub osiągnięcie, które sprawiło mu dumę i zadowolenie.
  2. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest wykonanie pracy plastycznej w formacie A4 lub A3 (w poziomie lub w pionie), wykonaną dowolną techniką (np. grafika, obraz, kolaż)
    z wyjątkiem technik wykorzystujących materiały sypkie, nietrwałe.

III Zasady oceniania

  1. Ocena prac uczniów zostanie dokonana na dwa sposoby:

I sposób: Oceny prac uczniów dokona Jury w składzie: koordynatorzy konkursu, nauczyciel plastyki, nauczyciel techniki, przedstawiciel samorządu uczniowskiego.

II sposób: „Nagroda publiczności”

– Uczniowie SP 344 będą, poprzez tajne głosowanie, oddawać swój głos na najlepszą pracę.

– Prace zostaną wywieszone, z przyporządkowanym numerem porządkowych, na szkolnym korytarzu.

– Uczniowie będą oddawać swoje głosy poprzez zapisanie na karteczce nr wybranej pracy i wrzucenie jej do zamkniętej na klucz skrzynki.

– Komisja skrutacyjna policzy głosy i wyłoni zwycięzcę.

  1. Ocenie podlegać będą:
  • wrażenie artystyczne,
  • estetyka wykonania,
  • zgodność z formą i tematem pracy,
  • pomysłowość i kreatywność,
  • oryginalność.

IV Zasady zgłoszenia udziału w konkursie

  1. Prace należy dostarczyć do szkolnych koordynatorów : pani Katarzyny Łukaszewskiej oraz pani Bożeny Janczak (sala 0.06)
  2. Pracę należy podpisać na odwrocie: imię i nazwisko uczestnika, wiek dziecka, szkoła, szkolny opiekun konkursu-nazwisko i e-mail.
  3. Należy dołączyć wypełnioną przez opiekuna prawnego zgodę na wzięcie udziału dziecka w konkursie (poniżej) oraz Załącznik 3 i Załącznik 5 (powyżej). Prace dostarczone bez załącznika, nie będą brane pod uwagę.
  4. Dostarczenie pracy na konkurs jest równoznaczne z akceptacją regulaminu oraz z wyrażeniem zgody na opublikowanie pracy i danych osobowych Uczestnika przez Szkołę Podstawową
    z Oddziałami Integracyjnymi nr 344 im. Powstania Warszawskiego.

V Ogłoszenie wyników konkursu

  1. Uroczyste rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród odbędzie się 4 grudnia 2024 r. w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 344 im. Powstania Warszawskiego o godz. 11.00.
  2. Informacje o wynikach konkursu zostaną wysłane na adres e-mail sekretariatu szkół z dzielnicy Białołęka oraz do szkolnych koordynatorów ww. konkursu najpóźniej do dnia 29 listopada 2024 r.
  3. Na spotkanie u organizatora konkursu laureaci zgłaszają się z opiekunem prawnym lub nauczycielem ze swojej szkoły.
  4. Nagrodzone prace będą zamieszczone w galerii Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 344 im. Powstania Warszawskiego.
  5. Prace konkursowe przechodzą na własność organizatora konkursu.

 

VI Informacje końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Informacja o zmianach pojawi się na stronie internetowej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 344 im. Powstania Warszawskiego.
  2. Sprawy nieujęte regulaminem rozstrzyga Organizator konkursu.

Szkolni koordynatorzy konkursu:

Katarzyna Łukaszewska, Bożena Janczak

Oświadczenie uczestnika konkursu [pdf 187 Kb]

Skip to content